Vampire diaries

Heeeelt sjukt att en serie kan va så bra så länge,...
annars brukar de "balla" ur efter ett tag...
Men nu är de såå spännande!...
Man vet aldrig va som händer, från gång till gång...
blir lika överraskad varje avsnitt!...

Det roliga är att det går på tv6 varje fre kl 20,00
Jag är ju så nyfiken av mig,.. så jag har fuskat.
Laddat ner & tittat på avsnitten,...
Så Christian ligger 6 avsnitt bakom... haha...
Jag kan knappt hålla mig när han börja prata om att det
är så spännande, bla,bla och att han undrar varför vissa inte
gjorde si el så... Men ja ska va duktig och inte skvallra ;)

Så nu längtar ja tills den 7april... då kommer de nya avsnitten ut!



om ni sett, så har ni faktiskt missat nått!!!....

7 april, avsnitt 17 titta HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0