Wii

Måndagen tog Jag & pojkarna lilla pärlan en sväng in till Kalmar.
Köpte oss ett Wii,... FY TUSAN VA KUL!!!...
köpte 2 spel, ett till Sebbe & ett till mig...


JUST DANCE,... så kul, bättre än Friskis...
så ni som vill kan ju skita i att kasta ut pengar på
det... kom hem till mig o "chaka" loss lite ist ;) haha...

 och detta till Sebbe...
Lite svårt för honom, men han tycker det är kul
att bara springa runt med gubbarna... ;)

Sen så fick vi ju handla till pappsen också...


har skickat efter en guitar till,... så vi kan stå tillsammans
och rocka,... fy tusan va det är kul!...

Sen har ja budat inne på tradera på två rattar till
Mario Cart... haha tala om spelnörd!...


Men man kan ju inte klaga på att man "fetar-påsig" framför
tv-spel... för fy tusan vilken träningsvärk jag har!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0