Ut med spiral in med p-ring

Jaha då va det gjort... för att slippa mer snorisar så måste man
ju ha lite preventilmedel....

jag visste inte riktigt va ja skulle ha nu efter Jeppe...
så ja lät mig övertalas till en koppar spiral. Då ja kan
bli lite grinig av hormoner... vill inte ha det i kroppen heller...

Men efter ett halvårs komplikationer, tröttnade ja.
Så idag tig ja ut den lilla jäkeln. Hoppas att min lilla mus
kommer må bättre!... ;)




Min lilla syster har rekomenderat p-ringen. Så en sådan beställde
jag i dag av gyn-tantan...



Hoppas att denna lilla gummiring ska funka...
Det är hormoner i den. Men en liten dos som
inte är som vanliga p-piller el mini piller...

Plus att man har den i sig i 3veckor.
Sen tar man ut den.... sen i med den igen...

mmmmm återstå att se....

Tog även & vägde mig 66,2 kg (9 månader efter förlossningen)
Vill ner till 60 iaf. så är ja nöjd o känner mig ok!...

Hon kollade BMI (om ja låg bra där) man som tjej ska ligga
mellan 20-25 om man är 167cm lång...
jag hade 24,2 så jag va normal sa hon haha...
alltså inte överviktig. Sen kollade vi för skoj om ja hade
vägt 60 som ja vill. Då skulle ja ligga på 21,2 så det är ju ok.
Hon sa också att ja skulle röra mkt på mig i sommar. För det
va lätt att lägga på sig nu med nytt preventilmedel och att man inte
ammar längre ;) .... jaha bara ut o springa nu då ;)

På vägen ut träffar ja en gammal kompis ja inte pratat med på länge
Jag -Heeej, det va länge sen
Hon -Hej, oj va du ser vuxen ut!
(jag tänker... jaha ska ja ta det som en komplimang el?)
Jag -hahehe ok...??!!!
Hon -Ja vi börjar ju bli gamla nu hahahah
Jag -Tack för den....haha...

Ja det är väl bara att inse att man är ju 2-barnsmorsa
inte så het längre alltså ;) hehe...

Sebbe tycker mina bröst ser hängiga ut, slöa o sladdriga.
Sen kom hans lilla hand o klämde till på ena. Ja det kändes inte
bra sa han... jag svarade bara "ok, ta bort handen nu tack"...
sen fnittrade han... ja va ska man säga barn är ju ärliga... :S

hörde på radion igår att kvinnor som har fyllt 28 o uppåt inte
ska visa sig i bikini på stranden, det va äckligt. Särskillt om de
hade långt hår också.... jaahaaaa då har man denna sommaren
på sig då... nästa år blir det våtdräkt....haha
herregud....va ska man säga/göra?! 

Tack o hej....



Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha!! Då blir det verkligen vassen för en så gammal tant som jag ;) trodde jag skulle slippa det denna sommaren också men bara att face the fact då...puss på da heting!

2011-05-23 @ 10:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0