Vet ni vad....

...JAG gjorde igårkväll....?
Jo det ska ja berätta, jag dammade av mina joggingskor...
Jäklens va bra det gick, trodde nämligen att ja skulle dö...
Men ja lunkade på...
Cliff tittade lite konstigt på mig i slutet, när ja började flåsa ;) haha...

Gick bara en liten, liten bit,...
RUNDAN; här hemifrån startade jag, sen sprang ja ner till "gräsbron"(den som
rasade av översvämmningen),...där gick ja kanske 200m. Sen
sprang ja hela vägen hem,...(stannade till o kopplade hundarna vid bommen,
för de spårade där).... wohooowww....

TRÄNINGSVÄRK idag? check√ ;)
inte så farlig, kan faktiskt gå... men det känns ju att
ja sprang igår ;)

Måste ju börja träna lite nu! o hinner inte med gym.
Så då får det bli lite jogging i skogen, lite dans framför wii...
sen lite sitt ups... men dit har vi inte kommit än ;) haha


inte ja på bilden då ;).... men visst ser det härligt ut!....

det här är mer jag!.....
men ja gör nått iaf,... kan inte sitta hemma o klaga
på att ja är fet o sen inte göra nått åt det!.... ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

FIAAAA!!! DU ÄR INTE FET!

2011-05-25 @ 11:46:52
URL: http://pasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0