ADVENTSPYNT

Lyckades få upp lite Jul gardiner, adventsstjärnor m.m.
damsugit hela huset. Så känner mig rätt så nöjd med dagen.

C va ute o sprang en runda med hundarna... ca 7km skrapade de ihop!
Inte illa. Jag kan ju säga det att ja hade inte klarat det...

Sen ha vi legat bänkade framför dumburken. Först bonde, sen Grey´s
Sen kollade C på Kalla Fakta. Om den stackars familjen som mist sin son.
Fy va hemskt.
Mamman hade vart ute på promenad med sin 10v. gamla son
när hon blev påkörd bakifrån. Ambulansen dröjde för länge så Maximilan klarade
sig inte. Jag lider verkligen med dem.



Jag är så tacksam att vi fick behålla vår lilla Jesper här hos oss!
Tänker verkligen på det varje gång man ser eller hör något
om familjer som mister sina små! ♥
Det är fruktansvärt sorgligt!



STYRKEKRAM till er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0