Jul Skyltning

Idag har jag börjat med Jul-skyltningen på jobbet.
Det är så roligt...har lite kvar, ska i lite änglar i fönstret också!
Sen ska ja lägga ut en bild här så ni får se!...

På mitt fina fönster, sen får ni rösta också!
Finns en liten artikel i Nybro Extra som man kan klippa
ut och fylla i!...ELLER maila till Nybro Extra ;)



Nu är det bara 2 dagar kvar inför halv 8 hos mig!...
Skulle behöva anlita in en städfirma här, som kan storstäda
mitt hus!...tyckte ja plockade iordning o gjorde så fint igår.
Men det ser lika dant ut nu som det gjorde innan ja började städa
igår.....grrrr....

                                     *   *   *
Va inne på "Lizes" idag, GUUU va mycket fint, blev tokig
när ja gick där inne... så ja va tvungen att springa ut därifrån
Hittade mitt dröm skåp!...


VILL HA....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0