SÖNDAG 20/11

Jaha då va denna helg slut....
Det är bara måndag och söndag hela tiden tycker jag!...

Jobbade i lördags, sen va ja hemma hos mamma en stund.
Hon hade vart barnvkat åt Jeppe.
Sebbe & C va nere på crossbanan. Sen blev det bara mys i soffan.

Idag har jag vart & tävlat med hunden. Nöjd efter vår insats!
HÄR kan läsa om det

Vart på medlemsmöte på NBK.
C va på styrelsemöte på NMK
(han hade barnen med sig, de va inte
en lugn stund haha)

Nästa helg ska vi börja köra "halv 8 hos mig"
jag är först ut, är nog på tiden att ja börjar ordna lite med det!...
tiden den rinner bara iväg man hinner inget!...

HA en UNDERBAR vecka alla glada bloggläsare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0