Tisdag 15/11 el Onsdag?

Japp idag har jag ställt alla kunders klockor på "onsdag" den 15
ända tills ja fick en kund somköpte en radiokontrollerad klocka...
där på stod det tisdag,... tänkte att den måste ju va sönder (eftersom jag aldrig har fel)
Men lilla kunden sa att det va tisdag idag,...så jag hade väl kanske fel då....
haha...

när halvdags arbete hade sprungit iväg så va det dags för utbildningskurs....
Så kl 13 va ja på smurfit där kursen hölls...
Träffade min lilla frisör, som skulle på samma, så det va trevligt att man hade
nån man kände lite!...

Va en bra & givande säljutbildning!... fick läxa tills nästa ggr...
så nu ska ja in till minakonkurrenter o spana lite;)

Efter utfodring av familjen, ska ja nu ut i kylan o rasta mina andra 2 små pojkar!

tjupp,tjupp.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0