ILANDSPROBLEMET....."HUND KLOCKA"

Jag har 2 fina klockor...en DIESEL



och en STORM


MINA FINKLOCKOR.....

måste ju ha en klocka som är lite mer tålig!......


Då har ja dessa som förslag....Men vet inte vilken ja ska ta...
Vit el Gul...Gul el vit.....

Från GUL kommer en helt ny linje med klockor under samlingsnamnet ”FORCE”.
Inget har sparats på specifikationerna, alla modellerna är i rostfritt stål, har härdade mineralglas, kvalitetsurverk och integrerade länkar eller PU-band.
Vissa modeller har slitstark svart- eller guldfärgad IP-beläggning, andra har emalj inlagd i toppringen eller stenar i tavlan.
World Timern har en mängd funktioner inklusive bakgrundsbelysning.
Alla GUL´s klockor tål vattensport, Force 30ATM klarar dykning med tuber.
Som brukligt med GUL finns modellerna med flera tavelfärger.
(PERFEKT "HUND KLOCKA")

SÅ HJÄLP MIG!!!!.........




Kommentarer
Postat av: Marija

Men gumman, hur många klockor behöver man. Du kan ju bara ha en åt gången:- )

2011-10-23 @ 11:11:32
Postat av: JAG Fia

Men mamma det va inte svar på min fråga....

2011-10-23 @ 21:03:08
URL: http://fiasessan.blogg.se/
Postat av: Marija

JAHA, den i silver tycker jag då!!

2011-10-24 @ 11:25:25
Postat av: Sara

Jag håller med mamma..

2011-10-27 @ 09:08:16
Postat av: JAG Fia

det blev den gula....

men den är finare i verkligheten...

(tycker mamma också)

2011-10-27 @ 22:39:40
URL: http://fiasessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0