K 12-18

Japp det va Kalmar idag på schemat också...
Men imon blir det Nybban...

Kul att jobba i Kalmar, lättare att sälja klockor i Kalmar.
Inte lika snåla...haha

Hade en kund som "beklagade" att ja kom från Nybban.
Haha, då va ja tvungen att försvara mitt lilla place...
"mmm Ja trivs här"....

Inhandlade nya skor idag som jag kan ha när jag
ska va fin på nya jobbet...
Har ju bara mina gympisar som ja luffsat runt i...
Passar ju inte så bra till min "outfit"


MEN... mina små fötter har saknat de andra skorna idag...
Aj, Aj, Aj mina stackars fötter...
Det är lustigt för när man gick i skolan hade man alltid skor med klack.
fast det va ju ca 10 år sedan....haha
Får se om ja vänjer mig!?!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0