LUND 26/10 2011

Jaha då va det att åka ner igen....
Både Jeppe o jag sov hela nästan vägen ner...
Kul sällskap vi är ;)

När vi väl va framme fanns det inga parkeringar direkt utanför dörren
så vi fick köra bort till p-huset....

Vi va lite tidiga för en gångs skull, så vi va lite i "luftrummet"
det är som en inbyggd utegård... jaja skit samma. Det är ju barnrum typ.
Där gick vi runt o busade lite med Jeppe,... han tittade på saltvattensakvariet
Med hitta Nemos tjej DORIS... ;)

Sen hade barnen gjort ett "önsketräd"


där hade de skrivit en massa lappar med önskningar på och hängt upp!
Ja klarade bara läsa två sen kände ja en klump i halsen och ögonen
började vattna sig!....

"snälla laga min syster så hon får komma hem till oss"

"jag hoppas jag blir frisk snart såja får komma hem till mamma & pappa"

Jag tycker så synd om dessa familjer! helt sjukt att man behöver gemomgå
sådant här!... tur att de är så duktiga nere i Lund. Jag är glad att vi fortf.
Får åka ner dit. Så man inte behöver åka till Kalmar!....


Pojkarna tittar på fiskarna...

när vi väl kom in till Einar (vår dr.)
så kände han lite på Jeppson...
Pratade lite, han va nöjd med honom.
Det känns super skönt. Så om ett år ska vi ner igen.
Men det känns så sköööönt att operationen lyckade så bra
peppar,peppar.....

När vi skulle åka hem så öppnade sig inte bommen ut från p-huset...
haha så där blev vi sittande... jäkla p-hus!...
tillslut tog ja ut hundarna ur bilen och gick bort till "vårt" sibyllahak...


här va vi HUUUUNGRIGA ;)

efter maten satte vi oss i bilen igen innan vi körde hem. Körde vi förbi
en djuraffär i Lund (som har liiite för mkt saker ;)...)
och bromölla för Cs skull...
Sen somnade jag o Jeppson, sov hela vägen hem haha...
Stackars darlingen,.....


Kommentarer
Postat av: Sara

uu tycker också synd om barnen när jag läser ditt inlägg....fan va blödig man har blivit...

2011-10-28 @ 13:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0