MIN DAG med pappsen

söndag förmiddag tog ja den lilla blå pärlan och körde in till kalmar...
Ja skulle få min födelsedagspresent av pappsen. En SHOPPING dag.

Jag hittade så mycket fint. Det visade sig att Pappa har blivit en liten
modekung. Han valde alla kläder till mig. haha...
"prova det här Fia"..."och den här va väl snygg"...
Så ja provade o provade o provade...

Slutade med 2par skor

 
De svarta hade på jobbet idag, de är super sköna!...
(pappa som hittade dem)

sen mycket, mycket kläder...
Från kappahl hittade vi en kjol, jeans och "en lång tröja" (som man kan ha till
ett par leggings)
H&M en lila lång tröja med stor polo.
Cubus (älsklingsbutiken) en kavaj, två "blus-skjortor", 2 leggings
Gina tricot en kjol, och en tröja.....

TACK för denna dag. Nu har jag en ny garderåb. Så jag kan va fin på nya jobbet!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0