Första 3 dagarna avklarde

Japp då var man färdigjobbad fördenna vecka.
HELT SLUT...

C tycker jag är fjantig att ja ligger här hemma i soffan,
helt slut efter 3 dagars arbete... men visst hans jobb är jobbigare
fysiskt mitt är mer påfrestande psykiskt!

Även att jag är trött så måste ja va glad o framförallt trevlig
mot kunderna... det behöver inte han va på samma sätt!...

Så mitt jobb är JOBBIGAST... om jag får bestämma haha

Men hoppas att det löser sig snart. ;)

Lötdagkväll=TRÖTT... ska ligga här o mysa lite med
familjen in i det sista inna JohnBLUND häller resten av
sin sömnpåse i mina stackars små ögon!

Men sammanfattning så har de här 3 dagarna gått
väldigt fort!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0