Laktos el Mjölkallergi...

mmmm nu vet i tusan om ja inte har blivit dålig
mot laktosfritt också... alltså mjölksockret...
Det är ju inte så kul!... :(

Har ätit laktosfri yoggi/filmjölk nu här i veckan.
Har haft ont i magen o fått springa på toan
ett antal ggr idag på jobbet....

JAG HATAR MIN MAGE!!!...
Helt "uppsväld"



Så nu ska ja testa havredryck...
Utesluta allt va mjölkprodukter heter...



Usch va ja tycker det är tråkigt!.....
Värsta är att det är så pinsamt när man blir bortbjuden...
För då finns det ingen som helt plötsligt kan laga mat,
utan grädde/mjölk...

Men TACOS går alltid hem...'
"Kina-grytor" (cocosmjölk är OK)

el så får vi ta det hemma hos mig ist ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

fan va trokigt...hoppas det bara är en fis på tvären..Puss på dig..

2011-09-15 @ 22:36:06
Postat av: Gabbe

Jag kan! Åt helt njölkfritt när jag ammade Edwin..

2011-09-16 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0