MOBIL HEEEELVETE

mmm min mobil ballade ur totalt i måndags,
Så ja tog min lilla blå pärla, stuvade in ungarna
och begav mig till kääälmar.

Där gjorde de en uppdatering (trodde de skulle räcka)
Så jag fick ta barnen o gå en runda.
Tog in Sebbe på tokiga ture


skulle sett hans ögon. De va stora som tefat..
haha han fick välja helt själv.
Han gick länge o väl o funderde på vad han skulle ta.
otroligt nog så tog han lagom.
Då roffade jag åt mig mer i min påse.

När vi kom tillbaka så va mob färdig.
GUTT tänkte jag.
Han inte mer än att sätta mig ibilen förrän den fick spelet.
Så det va bara att gå tillbaka och lämna in den. Så de fick skicka
iväg den, på lagning.

Det ja ville ha ut med detta inlägg va att jag nu har min gamla
mobil igen... haha o i den finns stegräknare.
Så idag har jag gått 8067steg (rekord denna vecka)

Så det kommer ja önska mig en som jag kan ha i fickan,
när ja får tillbaka min gamla(nya) mob. För det är lite kul
att se hur mkt man rör på sig.
Man ska gå 10.000 varje dag. Så det är ju jätte bra.
Kollar man bara på den. Så är det bara ut och traska om man
inte uppnåt målet!.....

Onsdag började jag med 6135
Torsdag 5729
Fredag 7864
Lördag 8067
Imån ska ja gå igen det ja missat
de andra dagarna upp till 10,000 ;)

TACK O HEJ


Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Sundin

RE: tack fia! det värmde verkligen :) hoppas allt är bra med dig?

2011-09-12 @ 12:30:40
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Michelle

Vad duktig du är...jag blir trött av att läsa:)

2011-09-13 @ 10:30:44
URL: http://vitadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0