FRilLA

Jaha nu har ju haft kort ett tag,... nu vill ja ha långt igen...
haha varför kan man aldrig va nöjd med det man har?....

Nu har mitt hår växt ut till en jobbig längd!...
ser fesigt ut om man låter det hänga...o det går inte
att "busa" till....så nu är det inte kul....

  





Ja herregud,... ja är ju som en kameleont!



Ok, då är frågan... vad trivs jag bäst i?... hmmm
som det känns nu skulle det va rätt skönt att ha lite
längd så man kan sätta upp det...
annars blir det super kort igen,... för detta funkar inte
så som det är nu!....


Kommentarer
Postat av: mamma

Helena o jag röstar för ljust och långt!

2012-02-14 @ 16:56:22
Postat av: Jeanette

Du vet viken av korten som är min favorit ;-)

2012-02-15 @ 07:37:57
Postat av: Anonym

lååångt <3

2012-02-15 @ 14:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0