Mina fina små pojkar...

Häromdagen när ja va ute på baksidan, med hundarna...
Så klättrade Jeppe upp på sin lilla stol,...OCH lyckades
låsa altandörren,....

sebbe låg upp i badet. Som tur va hade ja mob. med mig ut.
Så ja fick ringa in, Sebbe kom ner springandes för trappan.
Så låste han upp till mig... hahaha...

Sen så skulle ja torka golvet, Jeppe gillar att bada...
Utan förvarning så hoppade han i spannet med kläder o allt...


(jag tog av han byxor o strumpor).....ja han blev ren iaf...
o luktade ajax liljekonvalj...


sen ärdet bara att knö in en gräddboll....varför vara ren när man
kan va skitig o kladdig?!....


Sebbe TROTS Råberg... mmm är det 6år trotsen som börjat el?...
Han är riktigt käftig,o så blir han arg om han inte får som han vill!....

Idag kom han o visade mig en liten blå sak...
-Mamma vad är detta?
-Ja vet inte vart hittade du det?
-I mitt öra
-Jaha då är det ditt rör, som dr op in...
-va, så litet... ja trodde de va långa...

Usch hoppas han inte får öroninflamation nu då....
Hanska snart in till K-Lassarett, för lite kontroll,...
o få prata med logopeden,... för talet...
Känns bra att fixa det innan skolan börjar!



Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

Bilden på Jeppe i skurhinken är helt underbar!

2012-02-15 @ 13:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0