MAMMSI & JAG=SKATOR

hahaha... ja jag tror att min lilla Mamma o jag va skator i våra förra liv!
Visade mamma massa fina reafynd idag på jobbet.
Hon hittade en super fin glittrig ring silvrig med champagne
färgade stenar...

(typ en sådan här ring, fast finare)

och matchande öronhängen.
Om jag inte hade haft så feta korvfingrar så hade
jag velat ha den ringen!!!....

Hoppas du blev nöjd Mammsi ;)
man kan ju säga att du tjänade på att komma
in till mig på jobbet ikväll hihi...


och dessa underbart söta öronhänge från edc
med ett matchande halsband...


Kommentarer
Postat av: Marija

Ja, guu vad pengar jag tjänade. Jag komme rint ein på ett tag. Om jag kommer så tar jag inte med mig plånbok :- ) Puss på dig!

2012-01-30 @ 20:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0