K 10-18

K 10-18, japp så stod det i min almenacka idag...
Det gick bra idag. FÖRUTOM att ja gjorde bort mig lite...
Deras telefon låter som ett väggur, "
ding-dong ding-dong ding ding ding dong" haha..
Ja trodde ju att det va ett väggur och började bli lite smått
irriterad att det ringde HELA tiden... tänkte att Anders måste
verkligen laga den där klockan.... haha..
Efter ca 3-4 timmar fattade jag att det va telefonen som ringde...
PIIIINSAMT.... haha men rätt kul ändå, typiskt mig!!!

Sen fick ja fin besök av Anette (Jezz uppfödare)
Fick en stor överraskning som ja blev MYCKET glad för
Det kan ni läsa om HÄR ....

Fick även jobba med Carolina idag. En mycket pigg fläkt!
Vi hade riktigt trevligt! Ska bli kul att jobba med henne imon igen!

Japp det va min dag i kalmar....


Entill rolig sak...
skulle öppna i Nybro igår (Må)
Men kom inte in genom ytterdörren.
Då hade ja fått fel nyckel haha...
Så Anders fick avbryta sin kurs för att komma
ner o öppna dörren... så det kan gå....

Idag i Kamar höll ja inte heller på att få upp dörren
in till butiken. Låg på knä o juckade på dörren, för att kunna
vrida om nyckeln.... Alla andra på gatan gick in så lätt
i sina butiker... HAHA det händer verkligen bara mig... ;D


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har jag sagt om att jucka på dörrar fia.. Det måste få ett slut på detta juckandet...=)

puss på dig..

2011-10-05 @ 09:43:45
Postat av: Anonym

haha ok men det är så svårt att låta bli ;)

PUSS på dig med...

2011-10-05 @ 17:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0